Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Mastic Spa!




Η καλύτερα... Mastic spaaaah!!!





Είμαι τόσο ενθουσιασμένη με αυτή την εταιρία από την αγαπημένη Χίο που δεν ξέρω από τι να πρώτο αρχίσω!


Ότι γράφω παρακάτω είναι η αντικειμενική μου άποψη, δεν μου ζητήθηκε ποτέ review!
Τα μισά από τα προϊόντα που θα σας παρουσιάσω μου τα έχει στείλει η εταιρία (και ευχαριστώ πολύ τον Γιώργο Σόδη) και τα άλλα μισά τα αγόρασα εγώ με δικά μου χρήματα γιατί δεν γινόταν να αφήσω ανεκμετάλλευτη τη σούπερ προσφορά που είχαν 1+1δώρο, -30% και από πάνω απ'όλα αυτά είχαν και δωρεάν ταχυδρομικά σε παραγγελίες άνω των 20 ευρώ! Τι άλλο θα μπορούσα να ζητήσω?





Θα αρχίσω λοιπόν με τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών,  
και το σαμπουάν για λεπτή τρίχα και κατά της τριχόπτωσης,  με μαστίχα & γάλα για μικτά/λιπαρά μαλλιά.
Στο ξέβγαλμα τα μαλλιά τρίζουν από καθαριότητα, είχα χρόνια να το νιώσω αυτό!!! 
Για όσους και όσες έχουν λιπαρά μαλλιά πιστέψτε με είναι σωτήριο! 
Για όλους τους άλλους τύπους μαλλιών, είναι ότι πρέπει για clarifying shampoo (κάτι σαν το sunday shampoo της
bumble&bumble) μια φορά την εβδομάδα για να καθαρίσουν τα μαλλιά από όλα τα κεριά και τις σιλικόνες που περιέχουν τα προϊόντα styling και τα περισσότερα conditioners και που με τον καιρό "χτίζονται" πάνω στην τρίχα και κάνουν τα μαλλιά θαμπά και βαριά (το γνωστό build up). hair treatment shampoo






Το δεύτερο προϊόν, που αγόρασα εγώ, είναι ο αφρός φιξαρίσματος las ramblas 28210  με μαστίχα & βιολογικό έλαιο κάνναβις, χαρίζει μέτριο κράτημα, δεν κολλάει ούτε κοκαλώνει την τρίχα και δίνει απίστευτη λάμψη!!! είναι κάτι σαν hair gloss, δεν θα πω τίποτα άλλο θα αφήσω τις φωτογραφίες να μιλήσουν (και να σημειωθεί ότι έχω τραβήξει τις φωτογραφίες με το κινητό μου, οπότε η ποιότητα δεν είναι και η καλύτερη) 



Παρόμοια λάμψη στα μαλλιά μου δεν έχω ξαναδεί!




Τα προϊόντα σώματος που παρέλαβα είναι το cocoa butter cream bitter almond
που είναι μια super ενυδατική κρέμα που απορροφάται γρήγορα από το δέρμα με το αγαπημένο μου άρωμα πικραμύγδαλο.




και την δροσερή και cozy  vanilla body lotion με μαστίχα, βανίλια & Shea Butter για θρέψη, είναι τέλεια για το καλοκαίρι!!! 


Αγόρασα και την λευκαντική οδοντόκρεμα MasticDent Whitening toothpaste here με φθόριο κατά της τερηδόνας και μαστίχα (η ποια μαστίχα θέλω να σας πω ότι έχει αντισηπτικές ιδιότητες και βοηθάει στην διατήρηση της καλής υγιεινής του στόματος).
Η οδοντόκρεμα χαρίζει λαμπερό χαμόγελο και δροσερή αναπνοή που διαρκεί ώρες!


Από την σειρά με κρασί αγόρασα το σαπούνι kourounia, βραβευμένο από διεθνή διαγωνισμό ως το καλύτερο φυσικό σαπούνι στην Νέα Υόρκη και δικαίως!
Και μου έστειλαν και την 24ωρη κρέμα προσώπου Mastic Defence με δράση BOTOX που διαρκεί έως και 6 ώρες μετά την εφαρμογή! Περιέχει μαστίχα και κρασί το οποίο έχει αντιγηραντικές ιδιότητες λόγω της μεγάλης περιεκτικότητας του σε αντιοξειδωτικές ουσίες που προστατεύουν το κολλαγόνο και την ελαστίνη των ιστών κάνοντας το δέρμα λαμπερό και υγιές.
Για εμένα αυτή η κρέμα και το σαπούνι είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει ποτέ και συστήνω αν έχετε πατήσει τα 30 (όπως εγώ) να την δοκιμάσετε και θα καταλάβετε ακριβώς τι εννοώ! 
Η τιμή αυτής της κρέμας θα έπρεπε να έχει 3ψήφιο αριθμό!


Η δεύτερη κρέμα που παρέλαβα είναι η κρέμα νυκτός NighTrition 3 in 1 με μαστίχα και Ελληνικό ελαιόλαδο, είναι αντιρυτιδική, θρεπτική και συσφιγκτική. Αναπλάθει την επιδερμίδα και η ριβόζη που περιέχει επανενεργοποιεί τον μεταβολισμό των κυττάρων επιτυγχάνοντας ολική αντιρυτιδική δράση κατά την διάρκεια της νύκτας. 
Τα αποτελέσματα είναι εμφανώς ορατά από την πρώτη
κιόλας εφαρμογή! η επιδερμίδα λάμπει, είναι σφριγηλή και πολύ
απαλή!!!



Τα τελευταία 2 προϊόντα που αγόρασα είναι το σαπούνι Katraris για λάμψη και αναζωογόνηση με μαστίχα Χίου και πράσινο τσάι, το οποίο δεν έχω δοκιμάσει ακόμα, αλλά από τώρα ξέρω τι να περιμένω! Μόλις το δοκιμάσω θα σας πω τις εντυπώσεις μου! 


Αnd  last but not least, τα snatch up ur kiss lip balms που κατάφερα να δοκιμάσω μια φορά διότι εκλάπησαν!!! το ένα από τον αδελφό μου και το άλλο από την μητέρα μου και θα πρέπει να τα αγοράσω ξανά, γιατί είναι πολύ ενυδατικά και ουδέτερα χωρίς έντονα αρώματα και γεύσεις (κάτι που είναι δύσκολο πια να βρεις)



To μόνο που έχω να πω είναι μπράβο σε αυτή την υπέροχη Ελληνική εταιρία, όχι μόνο για την ποιότητα των προϊόντων της αλλά και για την συσκευασία, που μπορεί να σταθεί επάξια δίπλα στα μεγαλύτερα ονόματα και στους 2 τομείς!


   





















1 σχόλιο: