Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Ένα Μυστικό Ομορφιάς Για Λιπαρά Δέρματα !

Γεια σας, πως περάσατε τις γιορτές? Ελπίζω να ξεκουραστήκατε και να γεμίσατε μπαταρίες, σε αντίθεση με εμένα, που χρειάζομαι διακοπές μετά από αυτές τις γιορτές!
Αρκετά με την μουρμούρα μου! 
Πριν μερικούς μήνες είχα δει ένα βιντεάκι που ανέβασε ο αγαπημένος μου makeup artist Wayne Goss (gossmakeupartist) με ένα θαυματουργό κολπάκι για λιπαρά δέρματα!

Το μαγικό φίλτρο? γάλα Μαγνησίας!

Για όσες δεν ξέρετε τι είναι: είναι ένα υγρό, πόσιμο φαρμακευτικό υγρό για στομαχικές διαταραχές (καούρες, δυσκοιλιοτητα κλπ.)
Ξέρω ότι ακούγεται περίεργο όμως αυτό ακριβώς είναι! Κοστίζει 1.50- 2.00 ευρώ το μπουκάλι και θα το βρείτε σε όλα τα φαρμακεία.

Χρήση νούμερο 1: O Wayne αναφέρει ότι το κολπάκι αυτό το χρησιμοποιούν χρόνια τώρα πολλοί makeup artists, κάνει θαύματα αν χρησιμοποιηθεί σαν primer πριν το μακιγιάζ και μετά την ενυδατική, σε λιπαρά/πολύ λιπαρά δέρματα με την βοήθεια ενός foundation brush  και με τον καιρό, μειώνει ακόμα και το μέγεθος των πόρων του προσώπου!
Ιδανικό για νυφικό μακιγιάζ, εάν εφαρμοστεί σαν primer πριν το foundation, συνεχίσουμε με πούδρα και ολοκληρώσουμε με setting spray
(Ο Wayne προτείνει το skindinavia setting spray)
τότε το μακιγιάζ θα μείνει αναλλοίωτο για πολλές ώρες και δεν θα οξειδωθεί!




  Χρήση νούμερο 2: Μάσκα προσώπου, λειτουργεί ακριβώς όπως μια μάσκα αργίλου,
απορροφάει όλο το περιττό σμήγμα από το δέρμα και ξεραίνει τυχών σπυράκια.

Τρόπος Εφαρμογής:  
  1. Ανακινούμε πολύ καλά το μπουκάλι (προσοχή, μόνο την original γεύση να αγοράσετε, όχι με γεύση φρούτων κλπ.) ώστε να αναμιχθούν μαζί όλα τα συστατικά.
  2. Παίρνουμε 1 κουταλιά της σούπας από το υγρό, το βάζουμε σε ένα μικρο μπολ, βουτάμε μέσα ένα κομμάτι βαμβάκι ή το καθαρό πινέλο μας και το απλώνουμε στο πρόσωπο, στην πλάτη και οπού αλλού έχουμε πρόβλημα λιπαρότητας η ακμής.
  3. Το αφήνουμε για 20' λεπτά να δράσει και το αφαιρούμε με ένα μαλακό πανί (η πετσέτα)  μουσκεμένο σε χλιαρό νερό .
  4. Οπωσδήποτε τελειώνουμε με την χρήση μιας μη-λιπαρής ενυδατικής κρέμας.
Η μάσκα είναι μόνο για λιπαρά δέρματα και μπορεί να χρησιμοποιηθει 1-3 φορές την εβδομάδα  ανάλογα με το πόσο λιπαρό είναι το δέρμα.

Εδώ είναι το βιντεάκι για όσους και όσες θέλετε να το δείτε για παραπάνω πληροφορίες
http://www.youtube.com/watch?v=XmeYRJL4Uug

12 σχόλια:

  1. Το έχω ξανα ακούσει αυτό το κολπάκι.....Το έχεις δοκιμάσει????Κάνει δουλεία????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνει φοβερή δουλειά!!! Εμένα το Τ του προσώπου μου είναι λιπαρό, τα μάγουλα κανονικά και το χρησιμοποιώ 15 ημέρες τώρα μόνο στο Τ και δεξιά-αριστερά της μύτης γιατί έχω μεγάλους πόρους, αφήνει μια ασπρίλα αλλά καλύπτεται τελείως από το foundation. Tο δέρμα μου μένει ματ για αρκετές ώρες, είμαι πολύ ευχαριστημένη!

      Διαγραφή
  2. δεν ηξερα οτι υπάρχει τέτοιος θησαυρός...θα το δοκιμάσω γιατι εχω πολυ λιπαρη επιδερμιδα..
    φιλια απο http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις το δοκιμάσεις Manty μου θέλω να μου πεις εντυπώσεις!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Γεια σου!!! Βρήκα το blog σου από το greek blogs by woman!
    Πολύ μας άρεσε και το ακολουθούμε!

    Είμαστε οι chicates με ενα νεο blog μόδας!
    Ακολουθησε μας πισω αν θελεις και κανε ένα like στη σελίδα μας στο facebook!
    Ευχαριστώ, σε περιμένουμε!

    -chicates-
    http://chicates.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Σας ακολουθώ κι'εγω! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. θα το δοκιμασω σιγουρα απλά μια διορθωση γάλα με μαγνησιο λέει στο βίντεο και όχι μαγνησιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λέει λάθος ο γλυκός μου, στο 1.43 του βίντεο το λέει σωστά! Δεν πειράζει

      Διαγραφή
  5. kalispera! auto to tip to eixa xana akousei alla to dokimasa prwti fora prin liges meres. exw duo erwtiseis: gia tin xrisi tou san primer, borei na xrisimopoiithei kai kathimerina?i einai too much? episis, to dokimasa prwti fora katw apo to make up mou san primer xthes kai enw kratise arketa kalutera se sxesi me alles fores, meta apo 3-4 wres arxisa ksana na gualizw..ftaiei i posotita? (evala suntiritika) euxaristw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου Ελένη μου! σαν primer καθημερινά μόνο αν είναι πολύ λιπαρό το δέρμα σου, αλλιώς άστο για ιδιαίτερες περιπτώσεις, όσο για την δεύτερη ερώτηση, εγώ το απλώνω μόνο στο Τ του προσώπου που είναι πολύ λιπαρό, το αφήνω να στεγνώσει και με ένα μεγάλο πινέλο αφαιρώ τυχών ασπρίλες, αλλά κι' εμένα μετά από 3-4 ώρες αρχίζει να κάνει την εμφάνιση της η λιπαρότητα! Τι να κάνουμε, το καλό είναι ότι θα αργήσουμε να κάνουμε ρυτίδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπερα!!εχω πολυ λιπαρη επιδερμιδα οχι μονο στο προσωπο αλλα κ στο ανω βλεφαρο!!μπορω να το χρησιμοποιησω κ στην περιοχη των ματιων?καμια σκια δεν μενει στα ματια μου!!χρειαζομαι την βοηθεια σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ, αυτό το κολπάκι κάνει δουλειά αλλά με συνεχη χρήση χαλάει και οξυδώνει το ph της επιδερμίδας, και δυστυχως μετά γίνεται πιο ευάλωτο σε μολύνσεις! Το έπαθα και το συζήτησα και με δερματολόγο, γι αυτο καλύτερα ενα primer και ας κρατααει λιγοτερο!
    φιλια πολλά
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή