Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Beauty School News !!!


Γεια σας!!!
Πριν 2 εβδομάδες ξεκίνησα μαθήματα μακιγιάζ, περιττό να σας πω πως περνάω ΤΕΛΕΙΑ!
Μ'αρέσει πολύ που μαθαίνω να μακιγιάρω και αλλά πρόσωπα πέρα από το δικό μου!
Την πρώτη εβδομάδα ήταν μονό θεωρία, (οι ζώνες του προσώπου, τύποι δέρματος, σχήματα προσώπου, σχήμα προφίλ, μύτες, μάτια, φρύδια κλπ.)




Την εβδομάδα που μας πέρασε αρχίσαμε πρακτική!
Σε έναν πολύ ωραία διαμορφωμένο χώρο που η κάθε κοπέλα έχει καθρέφτη με ειδικό φωτισμό μπροστά της μάθαμε πως να κάνουμε σωστά καθαρισμό προσώπου και έλαχε σ'εμένα να γίνω το πειραματόζωο!

Η καθηγήτρια, μου αφαίρεσε όλο το μακιγιάζ αρχίζοντας από τα μάτια, τα χείλη και τέλος το δέρμα, περιττό να σας πω ότι είχα καταντραπεί πρώτον γιατί εκείνη την ημέρα είχα χρησιμοποιήσει το foundation της Lancome που διαρκεί 24 ώρες και όπως καταλαβαίνετε χρειάστηκε μισή συσκευασία βαμβάκι και μισό μπουκάλι ντεμακιγιάζ για να το αφαιρέσει, άκουσα και κάτι επιφωνήματα-μουγκρίσματα δεξιά αριστερά μου από τις άλλες κοπέλες, αφήστε τα!
Και δεύτερον εκτός από τα πολύ κοντινά μου πρόσωπα, δεν με έχει δει ΠΟΤΕ κανείς άλλος αμακιγιάριστη! Ήταν ψιλοσοκαριστική  αυτή η εμπειρία για εμένα! Δεν ήθελα να ανοίξω τα μάτια μου!

Ξέρω ότι μερικές θα το θεωρήσετε υπερβολή, όμως, εγώ να φανταστείτε δεν πάω ούτε στο περίπτερο χωρίς να έχω μακιγιαριστεί, δεν μπορώ, νιώθω κατά κάποιο τρόπο εκτεθειμένη, δεν ξέρω γιατί, πάντα θέλω να είμαι στην "τρίχα" (και ναι, είμαι από αυτές που ξυπνάνε πιο νωρίς από τους συντρόφους τους για να φτιαχτούν lol) psycho I know!!!

Μετά τον καθαρισμό, μάθαμε να μετράμε τα φρύδια μας, να τα βγάζουμε σωστά και να τα μακιγιάρουμε!

Μάθαμε πως και που να χρησιμοποιούμε τα μωβ, πράσινα, πορτοκαλί concealers-correctors
(μωβ για κίτρινα σημάδια, πράσινο στις κοκκινίλες και πορτοκαλί στους μαύρους κύκλους), περάσαμε στην σωστή εφαρμογή της βάσης (με primer, concealers, foundation και πούδρα) και τέλος στα αγαπημένα μου θαυματουργά "κοψίματα"!!! Μάθαμε πως να κόβουμε μαγουλάκια, μέτωπα μύτες κλπ.


Αυτή την εβδομάδα που θα μάθουμε ολοκληρωμένο μακιγιάζ, θα αρχίσω να βγάζω φωτογραφίες από το πριν και το μετά των κοριτσιών που θα μακιγιάρω!
 

1 σχόλιο: