Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

June CherryBox + mini giveaway (closed)

Γεια σας!
Παρέλαβα σήμερα το το CherryBox Ιουνίου, να πω την αλήθεια απογοητευτηκα αρκετά!


Περιέχει μόνο 2 προϊόντα σε κανονικό μέγεθος, την σκιά της Babor (nude 10) που μόνο nude δεν είναι και το color protect της KYANA, το οποίο ήδη έχω!
















Τα υπόλοιπα είναι 1 μαντιλάκι αντομοαπωθητικο μιας χρήσης!!! Ένα τοσοδουλι δειγματακι άρωμα Linge Blanc, ένα πολύ μικρο tube ενυδατική κρέμα από το elements και 1 ακόμα πιο μικρο δείγμα Murad Intensive-C Radiance peel.

 Αυταααα! Τι να πω, ικανοποιημενη δεν είμαι, ελπίζω εσείς να πάρετε καλύτερο κουτί και θα χαρώ να δω τα δικά σας! Τώρα το KYANA το οποίο έχω και είναι τέλειο! σκέφτομαι να το χαρίσω σε κάποια από εσάς, τι λέτε? Αφήστε μου μήνυμα εδώ από κάτω με τα στοιχεία σας και θα κάνω ένα μίνι giveaway, η μόνη προϋπόθεση είναι να είστε μέλη  στο blog μου και να έχετε κάνει like στην σελίδα μου στο facebook εδώ
*MONO ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Φιλιά πολλά!

 

48 σχόλια:

  1. ημουν σίγουρη ότι έτσι θα γινόταν! τα πρωτα κουτια ηταν κραχτης. ακομα περιμενω να δω aesop + dr hauschka. μακαρι να τα βαλουν κι ιιισως κανω εγγραφη καποια στιγμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άστα Μάτα μου μεγάλη απογοήτευση! εγώ περιμένω πως και πως το Hei Poa και το NIP+FAB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά είναι κρίμα!
    Περίμενα να έχουν πολύ καλύτερα προϊόντα.Ελπίζω να βελτιώσουν το επόμενο :)
    Η ιδέα σου για giveaway είναι τέλεια!Ευχαριστούμε πολύ :)
    gfc: Eva M
    fb: Eva Mos
    e-mail: journeytofantasy@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι! Ξεκίνησαν τόσο δυναμικά και είναι κρίμα να το χάσουν από τώρα!

      Διαγραφή
  4. εγω περιμενω το δικο μου... να δουμε...
    gfc marina gm
    fb Marina Gm
    ma-rine@live.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θα χαρώ να το κερδίσω!
    gfc amalia ma
    fb Amalia Ma
    email amalia_m@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. koita..i ali8eia einai oti efoson exeis idi to kyana..to koutaki logiko einai na min se ikanopoiei!!apo tin alli...to peeling tis murad einai teleio!!to eixa sto prwto koutaki!!
    kai i enudatiki kremoula akousa oti einai polu kali!!elpizw to epomeno na einai kalutero gia esena..
    oute egw trela8ika me to diko mou!

    fb kai gfc:beauty and the food beast
    mail:vikaki_kem@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει να σου πω, το Murad το ξέρω ότι είναι καλό, αλλά αν πας στο site τους με 5€ μπορείς να αγοράσεις δείγματα, εγώ το έκανα και μου έστειλαν 3 διαφορετικά travel size προϊόντα και αρκετά δειγματακια!!! Τώρα για την κρέμα, είναι το πολύ για 10 μέρες, είναι πολύ μικρο δείγμα

      Διαγραφή
  7. μακάρι τα επόμενα να είναι καλύτερα !!
    ωραιο giveaway:)
    gfc: δωρίτα
    fb: Δωρα Σαγωνα
    mail: dora.sag@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εγω απο την αλλη δεν εχω δοκιμασει κανενα απο αυτα τα κουτακια γιατι μοιαζουν σαν τα πασχαλινα αυγα καποια ειναι κοινα αυγα και καποια κιντερ εκπλιξη
    gfc nicky starlight
    fb νικη μισικακη
    mail nickystar_light@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δηλαδη δεν αξιζει να παραγειλουμε? σε ευχαριστουμε πολυ
    fb Παπαδημου Φωτεινη
    mail whitepink84@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου το πρώτο κουτί ήταν φοβερό!!! Καμία σχέση με το δεύτερο, εγώ έκανα 3μηνη συνδρομή και θα δω και του επόμενου μήνα πως θα είναι και από εκεί και έπειτα θα αποφασίσω αν θα το συνεχίσω, δεν ξέρω! Το beauty test box που είχα πάρει το πρώτο ήταν απογοήτευση από την αρχή, γι'αυτο και δεν το ξαναπήρα, δεν θέλω να πληρώνω 13 ευρώ για 1 σαπουνακι δείγμα και 4 άλλα πραγματάκια που στο κάτω κάτω μπορώ να πάω στην φαρμακοποιό μου και να με γεμίσει τέτοια!

      Διαγραφή
  10. Και σκεφτομουν να το κανω δωρο στην κολλητη μου για τα γενεθλια της.. τι να κανω..??
    πολυ θα ηθελα να δοκιμασω παντως το KYANA :)

    GFC andymast
    aamastori@gmail.com
    fb andy mast

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανδρονικη μου καντο, μπορεί να έτυχε! εγώ θα το ήθελα για δώρο σε άλλες κοπέλες σήμερα είδα και laura mercier δείγματα

      Διαγραφή
  11. Ελπίζω τα επόμενα να είναι καλύτερα , έλεγα και εγώ να γραφτώ...

    fb Agapi Dima

    mail agapidima@hotmail.com

    gfc Tainted Love

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να πω οτι ευτυχως που δ παρηγγειλα!θα το πω!
    Ευχαριστουμε για το δωρακι δ το εχω δοκιμασει!
    Gfc & fb magdalene volonaki
    magvol_13@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H KYANA είναι φοβερή εταιρία, έχω 5 προϊόντα τους, είναι φανταστικά!

      Διαγραφή
  13. Ευχαριστούμε πολύ για το δώρο σου!

    GFC: Eva

    FB:Eva Kasapi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Geia sou polymnia mou eimai genika fan tou blog sou k to oti grafeis panta me tosh eilikrinia k enw palia ntrepomoun na sou afhsw ena munhmataki me aformh to post sou sto cherrybox apofasisa na sou steilw...
    prwton ap'ola na sou pw oti to blog sou me exei voithisei apeires fores gia to ti proionta na dokimasw ti oxi ktl.
    se euxaristw gia auto.
    twra sxetika me to cherrybox einai to prwto koutaki pou pairnw mias k grafthka gia ena mhna.
    H prwth mou entupwsh den htan kai h pio thetikh den trelathika me ta proionta alla apo oti vlepw apo oti phran alla atoma ta dika mou einai mia xara k prepei na euxaristhsw to cherrybox h ton Theo pou mou ta esteile.
    Μολις παρέλαβα το κουτάκι μου, δεν μπορώ να πω ότι έκλαψα απο την χαρά μου ούτε για τα προιόντα ούτε για το μεγεθός τους αλλά πολλά απο αυτά ήθελα να τα δοκιμάσω (fresh line, laura mercier, red water)
    Είμαι ευχαριστημένη με το κουτί μου, μιας και πιστεύω ότι όλα τα προιόντα είναι σούπερ χρήσιμα. Αναλυτικά πήρα
    Bioplasis Peeling προσώπου (πολύ χρήσιμο και ειδικά για μένα που δεν είχα)
    Red Water Αφρίζον Τζελ καθαρισμού με πράσινο τσάι (πάλι πολύ χρήσιμο)
    Fresh Line Cleo Σαμπουάν (ανυπομονώ να το δοκιμάσω)
    Lothantique J'etends la mer (ιδιαίτερο άρωμα μυρίζει θάλασσα εύχομαι να ήταν λίγο περισσότερο π.χ 3 ml αλλά οκ δεν πειράζει.)
    Laura Mercier mascara (καλή και γνωστή εταιρία, απλά εύχομαι να ήταν κραγιονάκι)
    και τελος εντομοαπωθητικό μαντηλάκι το οποίο αν και μικρό είναι απαραίτητο για το καλοκαίρι!
    auto einai to review mou sto cherrybox fb page.
    Den trelathika me ta proionta kai apo oti eida den esteilan kai ta kalutera stis alles kopeles to opoio einai krima.
    Me xalase to poso mikro htan to arwmataki k to mantilaki alla an skefteis to ti stelnoun antistoixa xena site (polu mikra deigmatakia) pali kala na leme.
    To arwma toulaxiston mou fanhke idiaitero k auto einai kalo an k lupamai p den dokimasa to philosykos :(
    Proswpika phra proionta pou ta xreiazomoun opws to peeling proswpou k to cleansing foam ara eimai euxaristhmenh me auta plus panta hthela na dokimasw thn fresh line k genika organika fusika proionta. Ta proionta mou fainontai polu megalutera se megethos apo ta dika sou k den katalavainw giati :(
    epishs mporw na pw oti mia maskara laura mercier einai polu pio xrhsimh apo ena mano pou phran alles (an k egw tous eixa xekatharisei oti hthela kati gia ta XEILH mou)
    Gia auto k eimai arketa euxaristhmenh.
    Sugkekrimena shmera dokimasa to peeling proswpou k htan arketa kalo, oi kokkoi kanane kalh douleia an k murize polu entona (euxarista vevaia) eniwtha genika to proswpou mou katharo ara kalo auto.
    Ouf terastio review xerw apla hthela na sou pw san fan tou blog sou k san mia allh kopela p phre to cherrybox thn apopsh mou.

    αν πας στο site τους με 5€ μπορείς να αγοράσεις δείγματα, εγώ το έκανα και μου έστειλαν 3 διαφορετικά travel size προϊόντα και αρκετά δειγματακια!!!
    sxetika me auto to comment sou mporeis na mas dwseis liges parapanw plhrofories? epeidh den eida kati tetoio sto site tous k an ta travel size einai ontws travel size 5 eurw einai mia xara lefta..

    p.s mpainw sto diagwnismo sou epeidh thelw trela ena color protector k exw akousei kala logia gia thn Kyana .
    gfc: marianna
    fb: marianna papadopoulou


    staurwnw daxtula mpas k me axiwsei h Panagia na kerdisw mia fora.

    telos sxetika me to cherrybox den eimai sigourh an tha to xanaparw mias k den xerw kata poso tha me euxaristhsei to epomeno vevaia an m aresoun auta p m esteilan tote tha to skeftw. who knows?
    perimenw to epomeno cb review sou.

    filia
    to koritsi pou den stamataei na milaei POTE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το beauty test box που είχα πάρει το πρώτο ήταν απογοήτευση από την αρχή, γι'αυτο και δεν το ξαναπήρα, δεν θέλω να πληρώνω 13 ευρώ για 1 σαπουνακι δείγμα και 4 άλλα πραγματάκια που στο κάτω κάτω μπορώ να πάω στην φαρμακοποιό μου και να με γεμίσει τέτοια!
    sxetika me auto to comment sou hmoun anapofasisth sxetika me to poio na epairna beautytest h cherry k otan eida kati mano, vraxiolakia apla, mantilakia, kremes gia xaria k tetoia eipa e oxi auta ta pairnw k monh m se ena hondos k den m apasxoloun ta lefta (pou leei o logos, me apasxoloun stis meres pou zoume) gia auto k phra to cherrybox apo oti fainetai kala ekana. exeis kanei review gia to beautytest box k to exasa?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κρίμα που δε σου έτυχε καλύτερη περίπτωση... Από όσο βλέπω υπάρχουν κοπέλες που στάθηκαν τυχερότερες πάντως!

    mail: f.xanth@gmail.com
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου
    Google Friend Connect: Morbid_Girl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καταπληκτική κίνηση!! Ευχαριστούμε πολύ!! :)
    fb: Χριστίνα Τιτίνα
    gfc: Xristina Combra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το peeling της Murad μπορεί να είναι μικρό,αλλά επειδή το δοκίμασα είναι και θαυματουργό!!
    Το kyana το έχω κι εγώ,επειδή αυτά μου έτυχαν στο Cherrybox Μαιου,και μου άρεσε αρκετά.Τώρα αν το έβλεπα και δευτερη φορά στο κουτάκι μου θα ένιωθα απογοήτευση η αλήθεια είναι...Το Cherrybox Ιουνίου δεν το πρόλαβα,και είμαι σε δίλημμα τώρα να το παραγγειλω ή όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχαριστούμε που μας σκέφτηκες!Πολύ θα ήθελα να το κερδίσω!
    GFC + FB:Domniki Sarri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κριμα... Και σκεφτομουν να γινω κι εγω συνδρομητρια! Απογοητευτηκα...
    Πολυ ευγευνικο απο μερους σου να μας σκεφτεις.
    gfc sarah sorry
    e-mail sarah19891989@yahoo.gr
    fb grace gelb

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ωραίο δώρο!
    GFC: ΛΙΝΑ
    FB: Lina Chatzicharalampous
    e-mail xlina28103@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ θα ήθελα να το κερδίσω!
    gfc: Nansy
    fb:Nansy Theofilopoyloy
    mail: Nansy-1970@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν το έχω δοκιμάσει και θα ήθελα!Ελπίζω το επόμενο κουτί να είναι καλύτερο!
    Gfc,Fb:Maria Metheniti
    mamet_am@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εγώ διάβασα θετικά σχόλια για το προηγούμενο αλλά νόμιζα ότι στέλνουν σε όλους το ίδιο
    περιεχόμενο. Για να δούμε λοιπόν... ακούγεται καλή ιδέα αρκεί να είναι κάτι που να χρησιμοποιείς και να σου αρέσει.
    gfc:Βάσω Α. fb:ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ mail:vaso9280@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ευχαριστούμε πολύ που μας σκέφτηκες μέσα στην απογοήτευσή σου!
    Gfc:Bebe Mimi
    Fbn:Maria Charatsiari
    e-mail:charatsiari.maria@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Euxaristoume gia to giveaway!!!
    Gfc: Janna Christou
    Fb: Ioanna Marina Xrhstou
    mail: x.janna@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ λυπάμαι για το απογοητευτικό κουτάκι που παρέλαβες, αν και σταυρώνω δακτυλάκια για το προϊόν που μας δωρίζεις!!!
    Gfc & Fb: Litsa Charatsiari
    Email: litsa.charatsiari@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΑΡΗΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ,, ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗΗΗ
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΙΟΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ KYANA
    ΑΝ ΕΙΧΕ ΣΚΙΑ ΘΑ ΠΕΤΟΥΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ MASCARA L MERCIEUX ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΤΟΥ PEELING ΕΙΧΕ ΔΕΙΓΜΑ 1 ΚΡΕΜΑΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
    ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΟ ΚΑΙ ΑΔΙΑ ΦΟΡΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΑ :(((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα! Η σκιά δεν έχει καλή απόδοση άδικα θα πετούσες απ'την χαρά σου!

      Διαγραφή
  30. nice!
    gfc, fb: Antigoni Mantsiou
    e-mail: a_mantsiou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Eyxaristoume poly!!
    email:pappanikol26@gmail.com
    fb:Nikoletta K.Pappa
    GFC:Beauty Talk with Nikoletta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ευχαριστούμε!!! Δεν το παίρνω γιατί δεν έχω αυτή την στιγμή αλλά τελικά ευτυχώς γιατί καμία δεν το χάρηκε αυτό το μήνα & δυστυχώς για εσάς!!!
    GFC: RenataD
    FB: Renata Love Paul
    E-mail: dj_renata@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Genika ta sxolia pou exw akousei kai egw den einai katholou kala!!

    gfc/facebook: Alice Beerland
    email: fanouria20(at)hotmail(dot)com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ευχαριστούμε πολύ για το δώρο!!!
    gfc:papinoula
    fb:Katerina Kat
    email:papinoula@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή