Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Why I love...

Collection Concealer and Covergirl LashBlast Mascara

Στο 5 product tag που με έκανε η glykoparamithenia  (here) ανέφερα τα 5 προϊόντα που θα χρησιμοποιούσα για ένα γρήγορο μακιγιάζ, επέλεξα κυρίως προϊόντα για τα μάτια και όχι τα χείλη τα οποία είναι αρκετά μεγάλα με χρώμα από μόνα τους.
Ανάμεσα στα προϊόντα που ξεχώρισα ήταν το Collection concealer και η Covergirl lashblast mascara, τα 2 αυτά προϊόντα είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει στην ζωή μου και πιστέψτε με, δούλευα πολλά χρόνια στον χώρο των καλλυντικών στην Αμερική και δοκίμασα πάρα πολλά και διάφορα!!! 
Έχω κύκλους κάτω από τα μάτια, όχι έντονους αλλά έχω και δεν μ'αρέσει και επίσης έχω τις πιο ίσιες, κοντές, ανοιχτόχρωμες βλεφαρίδες! Τι αδικία!!! Ο μικρός μου αδελφός κλείνει τα μάτια του και οι βλεφαρίδες ακουμπούν στα μάγουλα του, εγώ απ'την άλλη είμαι σαν ξεπουπουλιασμένη!

Σας υποσχέθηκα το before and after και παρόλο που δεν μ'αρέσει καθόλου να εμφανίζομαι χωρίς μακιγιάζ, το έκανα!
Στις φωτογραφίες η πρώτη είναι μόνο με ενυδατική, η δεύτερη με foundation και concealer και η τρίτη είναι full face makeup (πούδρες, σκιές, eyeliner, γέμισμα φρυδιών κλπ.) 
Ορίστε λοιπόν γιατί δεν υπερβάλω όταν λέω ότι δεν μπορώ να ζήσω χωρίς την lashblast και το collection concealer! 
Φιλάκια πολλά... πάω να κρυφτώ!

*Αφιερωμένο στην mata lol

20 σχόλια:

  1. λολ ωραία φαίνεται η μάσκαρα, πρέπει να την αποκτήσω νομίζω! μουτζουρώνει ή όλα καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μουτζουρώνει καθόλου!!! Και ναι πρέπει να την αποκτήσεις! Έβαψα κοπέλα που είχε βλεφαρίδες και σχεδόν της τις πήγε ως τα φρύδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Έχω αρκετά αγαπημένα, αλλά αυτή την φορά χρησιμοποίησα το Revlon colorstay in fresh beige

      Διαγραφή
  4. Είσαι κούκλα και χωρίς make up αλλά εντάξει, το make up σε απογειώνει. Με έψησες για το concealer και τη mascara. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα συμφωνήσω με την chicgirlonthego! Ξεπουπουλιασμένη....χα...χα....σε νιώθω για τις βλεφαρίδες....μια από τα ίδια! Κύκλους έχω λίγο πιο έντονους από τους δικούς σου, ελπίζω να μου κάνει κ μένα καλή δουλειά το concealer γιατί μ'άναψες φωτιές και λέω να το πάρω! Πάρα πολύ καλό το post!
    Φ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μεγάλο παράπονο οι βλεφαρίδες φιλενάδα! ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρέπει να αποκτήσω όπως & δήποτε & τη μάσκαρα,αλλά ειδικά το concealer! :)

    Υ.Γ.: Μια χαρά είσαι! :D Για ποιο λόγο δεν ήθελες να εμφανιστείς,ακόμη δεν καταλαβαίνω..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πρέπει Δέσποινα μου, είναι φοβερή! Και το κονσιλερ τέλειο και δεν πάει πουθενά, εκεί που θα το βάλεις εκεί θα μείνει, απλά οπωσδήποτε ενυδατική πριν την εφαρμογή του! Δεν είναι λιπαρό καθόλου και θέλει κρέμα από κάτω για να μην σου κάνει ξηρή την περιοχή των ματιών!

      Διαγραφή
  8. Νομιζω οτι η max factor αντιστοιχει στην covergirl για την ευρωπη οποτε δες μηπως υπαρχει ιδια μασκαρα κι ενημερωσε μας.το αποτελεσμα ειναι καταπληκτικό και με τα δυο προιοντα αν και οι δικοι μου κυκλοι ειναι πολυ χειροτεροι κ δεν ξερω αν θα μου κανει το κονσιλερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Stella μου για πολύ εντόνους κύκλους δοκίμασε έναν πορτοκαλί κορεκτορα και από πάνω το κονσιλερ και θα με θυμηθείς! Και ναι η Max factor false lash effect μοιάζει αρκετά με την covergirl αλλά στεγνώνει!!! Την πήρα και μέσα σε λίγο καιρό στέγνωσε και ήταν χάλια

      Διαγραφή
    2. Ειμαι εξοπλισμενη και με κορρεκτορ και με ενα σωρο κονσιλερ αλλα παντα θελω να δοκιμαζω κι αλλα.αληθεια λες για τη μασκαρα; την εχω σφραγισμενη προς το παρον.αν σου ξεραινονται μπορεις να ριχνεις λιγο φυσιολογικο ορο (εχει σε μονοδοσεις στο φαρμακειο) η υγρο φακων επαφης.εγω ετσι κανω κι επανερχονται.

      Διαγραφή
    3. Δεν το ήξερα για τον φυσικό ορό, ευχαριστώ για την πληροφορία!

      Διαγραφή
  9. Μαύροι κύκλοι και άφαντες βλεφαρίδες είναι και οι δικοί μου καημοί! Θα φροντίσω να αποκτήσω σύντομα και το concealer και τη μάσκαρα. Το αποτέλεσμα είναι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Lovely greets from germany ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου!!! Πολυ ομορφο το blog σου.Εγινα η νεα σου follower . Σε περιμένω και στο δικό μου και ελπιζω να ανταποδώσεις! φιλακια!!

    http://www.dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. να σε ρωτησω κατι το Revlon colorstay in fresh beige ποσο κανει και που το βρισκεις να το αγορασεις???σε ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή