Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Target Tour!


Γεια σας!
Σήμερα θα σας παω βολτα στο Target, η αληθεια είναι ότι δεν είναι τοσο ωραιο οσο της Florida αλλα οκ, την επομενη φορα θα παω σε άλλο υποκατάστημα μηπως και είναι καλυτερο. Μου κακοφανηκε που εβλεπα αδεια ραφια, λιγο ασυνηθιστο για Αμερική που συνηθως είναι τιγκα!
Jewelry
summer sandals
Candles
 Hair
Sally Hansen
  PIXI
 Sonia Kashuk
 REVLON
 Wet n Wild
 elf
 Cover Girl
 Maybelline
 Essie
Αυτά λοιπον κεντρισαν το ενδιαφερον μου στο TARGET, θα τα πουμε συντομα με την επομενη εξορμηση μου!
Φιλια πολλα!
 

10 σχόλια:

  1. Όντως τα ράφια τους είναι άδεια και μου φαίνεται περίεργο για Target!
    Πάντως οι τιμές τους καμία σχέση με εδώ!Λογικό θα μου πεις γιατί είναι και η μεταφορά με στην μέση αλλά όσο και να είναι,καλύτερες τιμές έχουν εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ειδες! Κι'εγω πρωτη φορα βλεπω τέτοιο πραγμα εδώ! Οσο για τις τιμες, στην Ελλάδα μας εκμεταλλεύονται, ναι μεν είναι τα εξοδα μεταφορας αλλα δεν δικαιολογείται τρεις φορες πανω οι τιμες ρε συ

      Διαγραφή
  2. Έχω μείνει κι εγώ λιγάκι με τις τιμές..
    Ωστόσο, έχω μείνει στην ποικιλία, κοίταξα κάθε φωτογραφία 5-6 φορές για να εντοπίσω τί μου αρέσει.. Και τελικά μου αρέσουν όλα:Ρ
    Ενταξει, το πόσο θα ήθελα να επισκεφθώ εξωτερικό και να δω και αυτά τα καταστήματα δε λέγεται!
    Ουφ! Τέλος πάντων, τέεεεελειο το ποστ σου, μου άρεσε πολύ!
    Φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρεσε Μαρω μου, με την πρωτη ευκαιρία να έρθεις και να πας σε όλα τα μαγαζια να χαρεις!

      Διαγραφή
  3. Αχχχ αχχχ αχχχχ!!!!!!!Ερωτας!!!!
    Τι μάρκες τέλειες...sonia kashuk,sally hansen,it's a 10,wet n wild!! ♥ ♥ ♥
    Πάντως εμένα δεν μου φάνηκε άδειο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αδειο είναι φιλεναδα, τα ραφια εδώ είναι τιγκα, στο Target δεν ηταν!

      Διαγραφή
    2. Μαλλον συγκρίνω με τα δικά μας εδώ που πολύ συχνά είναι άδεια!! :D
      ps..διάβασα το ποστ για τον μπαμπά σου...συλληπητήρια κοριτσάκι μου... :(

      Διαγραφή
  4. Μα τι ωραία πραγματάκια! Και τι ωραίες τιμές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή