Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

June GlowBox!

Να το και το Glowbox... and it sure does glow!!!
Πολύ καλή και δυναμική η αρχή του νέου συνδρομητικού κουτιού!
To δικό μου κουτάκι περιείχε μια κρέμα προσώπου της APIVITA 150ml για ευαίσθητες επιδερμίδες και SPF50!

Βερνίκια νυχιών SEPHORA σε αποχρώσεις yellow umbrella, sunset on the beach και το τρίτο τέλειο ματ μεταλλικό χρώμα του οποίου την ονομασία δεν πρόλαβα να δω, γιατί το άνοιξα, έβαψα 3 νύχια και το έσπασα!!!
Επιβεβαίωσα για ακόμα μια φορά τον αδελφό μου που λέει ότι έχω μανταλάκια για δάχτυλα!

Όταν άνοιξα το κουτί αναδύθηκε το υπέροχο άρωμα από το ξηρό λάδι NUXE, θεϊκό! Για μαλλιά, σώμα και πρόσωπο, σε γυάλινο πολύ όμορφο μπουκάλι 30ml

Το Jane Iredale, just kissed lip and cheek stain in Forever Pink, είναι ένα μαγικό προϊόν 2 σε 1 για χείλη και μάγουλα, το οποίο προσαρμόζεται στην χημεία της κάθε επιδερμίδας προσφέροντας ακριβώς την απόχρωση που της ταιριάζει!

Και τέλος, το super γκατζετάκι της AVON, Μega effects mascara  για super όγκο και καμπυλότητα σε απόχρωση blackest black



Είμαι πολύ χαρούμενη που πήρα την απόφαση να αγοράσω το GLOWBOX και με μια μικρή επικοινωνία που είχα με την εταιρία, με σκλάβωσαν με την προθυμία και την ευγένεια τους!
Καλή συνέχεια λοιπόν και ανυπομονώ για το κουτάκι του Ιουλίου, θα μου ομορφύνει και τα γενέθλια μου!
Φιλιά πολλά!!!

18 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Άντε με το καλό! είμαι πολύ χαρούμενη!!!

      Διαγραφή
    2. Μία ερώτηση αν μπορείς! Με ποια κουριερ ερχονται? γτ θελω να επικοινωνισω μαζι τους και δεν μου εχουν απαντησει ακόμα... :/

      Διαγραφή
    3. Με γενική ταχ/κη μου ήρθε Στέλλα μου!

      Διαγραφή
  2. pwpw to espases??krima!!
    den sw8ike me kapoion tropo e???
    Sumfwnw gia to nuxe!!kai molis mou teleiwne to 100ari!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έσπασα το έκανα 1000 κομμάτια χαχχαχα δεν σωζόταν με τίποτα! και ηταν τελειο!!!

      Διαγραφή
  3. ΑΑΑ αρκετά διαφορετικό το δικό σου. Ωραίο όμως πολύ. Άντε να ρθει και το δικό μου γιατί θα σκάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα προϊόντα, ελπίζω να συνεχίσει έτσι και τους επόμενους μήνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το γκατζετάκι της AVON καλό? με τα άλλα προϊόντα ενθουσιάστηκα, αυτό με προβλημάτισε λιγάκι χίχί :)
    kiss...fancy~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το δοκίμασα ακόμα, γιατί δεν εχω βαφτεί απο την ημέρα που το παρέλαβα, αύριο που θα βγω θα το δοκιμάσω!!Εμένα δεν με χάλασε καθόλου!!! Πεθαίνω να δοκιμάζω καινούρια πράγματα!

      Διαγραφή
  6. δεν είναι το καλύτερο συνδρομητικό κουτί το GLOWBOX?????πολύ όμορφα τα χρωματάκια στα βερνίκια νυχιών που σου στείλανε!!!!!!!! στο δικό μου βάλανε μπλέ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Αγαπω!!! κι'εμενα μ'αρεσαν τα χρώματα πολύ! οτι πρέπει για καλοκαίρι, θα ήθελα και 1 μπλε που δεν εχω ;)

      Διαγραφή
  7. Aααα εσύ πήρες ωράια βερνίκια!!! Εγώ είχα μόνο ένα και αυτό λευκό :/
    Ωστόσο όλα τα άλλα ήταν τελεια :P
    Ωραίο το κουτάκι σου ;)

    http://rixnontas1matiaparea.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαιρομαι που σου αρεσουν . Με γεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή