Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Fragrance Direct bargain shopping!


Γεια σας!

Θέλω να σας μιλήσω για την αγοραστική εμπειρία μου από το online discount κατάστημα fragrancedirect.co.uk
Η πρώτη απόπειρα ήταν απαίσια μπορώ να πω, αφού έκανα μια παραγγελία αξίας 50 κάτι λιρών, περίμενα 1 μήνα και ούτε δέμα ούτε τίποτα, επικοινώνησα με την εταιρία τρεις φορές και η απάντηση τους πάντα ήταν απλά, να κάνω υπομονή! Περίμενα λίγο ακόμα και μετά αποφάσισα να απευθυνθώ στο paypal (πάντα με paypal πληρώνω, είναι ο πιο σίγουρος και ασφαλής τρόπος για online shopping) το paypal μεσολάβησε και η εταιρία μου έστειλε μήνυμα ότι θα μου επέστρεφαν τα χρήματα. Το ανέντιμο από μεριάς τους ήταν ότι περίμεναν μέχρι το τέλος της προθεσμίας που τους είχε δοθεί για να τα επιστρέψουν. Τα χρήματα μου, από την ημέρα πληρωμής μέχρι την επιστροφή  έμειναν δεσμευμένα σχεδόν 2 μήνες!
Μετά από αυτό, κανείς λογικός άνθρωπος δεν θα έκανε δεύτερη απόπειρα αγοράς από το ίδιο website, σωστά? Σωστά!

Ε λοιπόν εγώ προφανώς, δεν συγκαταλέγομαι στην παραπάνω κατηγορία και την έκανα την δεύτερη απόπειρα! Προς μεγάλη μου έκπληξη (ευτυχώς) τα πράγματα ήρθαν μέσα σε λιγότερο από 2 εβδομάδες! Αυτή την φορά αγόρασα, κυρίως shower gels, body scrubs και body butters σε λαχταριστές καλοκαιρινές μυρωδιές, δεν μπόρεσα να αντισταθώ!

Αγόρασα λοιπόν 3 shower gels Possibility που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως σαμπουάν αλλά δεν θα το ρισκάρω! Δυο body butters και ένα body scrub. Η συσκευασία είναι απομίμηση της εταιρίας Philοsophy, αλλά το περιεχόμενο καμία σχέση! Αν έχετε δοκιμάσει Philosophy θα ξέρετε ότι τίποτα δεν συγκρίνεται με την ποιότητα και τις μυρωδιές των προϊόντων της!
Για την τιμή τους τα συγκεκριμένα είναι αρκετά καλά και μυρίζουν όμορφα, ότι πρέπει για το καλοκαίρι που κάνουμε 2-3 φορές την ημέρα μπάνιο!

Πήρα 2 ενυδατικά shower gels, το ένα με μούρα και το άλλο με καρύδα και αμύγδαλο τα οποία είχα αγοράσει ξανά στο παρελθόν από Αγγλία και μου άρεσαν πολύ!

Ένα shower cream με Lime και καρύδα από n-SPA

Ένα body butter με άρωμα παγωτό βανίλια !Το χρησιμοποίησα χθες βράδυ και είναι τρομερά ενυδατικό, με πραγματικά λαχταριστό άρωμα! Θα αγοράσω και τα 3 άλλα αρώματα που υπάρχουν.


Και τέλος ένα raspberry shower gel από το αγαπημένο μου Τreacle Μoon! Το είχα αγοράσει ξανά από το Tesco στην Αγγλία και αν θυμάμαι καλά το είχα πληρώσει περίπου 4.00 ευρώ, είχα πάρει και μάνγκο, ήταν φανταστικό! Χάρηκα πολύ που το βρήκα από το fragrance direct σε τόσο καλή τιμή!

Ξέχασα να αναφέρω 3 λίμες νυχιων (€1.51 το σετ) και 1 buffer (€1,16) φαίνονται στα δεξιά της φωτογραφίας

Αυτά τα καλά και ευωδιαστά! Χαίρομαι που το ρισκάρισα, γιατί τα ήθελα πολύ όλα!  Το σύνολο μου ήταν περίπου 27 ευρώ με τα ταχυδρομικά. Καθόλου άσχημα μπορώ να πω!

5 σχόλια:

  1. megeiaaaaaa sou!!
    exw paraggeilei apo to site xwris kanena provlima!
    anti8etws..exw paraggeilei edw kai 1misi mina apo beautybay kai akoma perimenw...pff :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!!! Ποιος ξέρει τι έγινε την πρώτη φορά, η συμπεριφορά τους πάντως ήταν χάλια!!!
      Εγώ αγοράζω συχνά από το direct cosmetics και είναι άψογοι και γρήγοροι πάντα!!! έχεις επικοινωνήσει με το beauty bay?

      Διαγραφή
  2. Τελεια . Μπραβο σου . Εγω δεν θα το ρισκαρα η δευτερη φορα .<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια σου! :) Εύχομαι να τα ευχαριστηθείς όλα!
    Πέρνα μία βόλτα απο το blog μου! Έχεις βραβειάκι!
    http://luckystar21.blogspot.gr/2013/07/blog-post_4.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τώρα το είδα!!! Ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή