Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

December Ipsy Bag!

Γεια σας!
Παρέλαβα για ακόμα μια φορά το μηνιαίο τσαντάκι Ipsy και σχεδόν όπως πάντα μου άρεσε πάρα πολύ!!!
Αυτό τον μήνα είχε λίγο απ'όλα, μαλλιά, περιποίηση προσώπου και μακιγιάζ.
Θα αρχίσω από το Bumble and bumble Repair Blow Dry το οποιο είναι ένα balm που προστατεύει από την θερμότητα, λειαίνει την τριχα και βοηθάει να κρατηθεί το χτένισμα άψογο για τουλάχιστον τρεις ημέρες. Το full size προϊόν κοστίζει από $14 εως $30
Nourish Organic Renewing Eye Cream μια κρέμα ματιών που θα βγει στην αγορά τον Ιανουάριο με λάδι αβοκάντο, αργκάν και Shea Butter, φωτίζει την περιοχή των ματιών και ενυδατώνει για νεανικό βλέμμα. Αυτή την εταιρία έχω αρχίσει να την αγαπώ, έχω δοκιμάσει και το face wash και είναι απίθανο! Δεν γνωρίζω ακόμα τιμή.
Επόμενο προϊόν είναι η Just Mineral Eye Polish μια μεταλλική loose σκιά της εταιρίας CAILYN Cosmetics στο χρώμα της σαμπάνιας. Αξία $15
Ένα butter lip balm από την NYX Cosmetics το οποίο μ'αρέσει πάρα πολύ! Το δοκίμασα πάνω από nude lip liner και δίνει ένα ωραίο ζωντανό χρώμα στα χείλη, θα αγοράσω ένα ακόμα σε διαφορετικη απόχρωση! Κοστίζει $4
Τέλος αν όχι η καλύτερη, η μέσα στις 2 καλύτερες μασκάρα σίγουρα! Tarte lights, camera, lashes™ 4-in-1 mascara, είναι το τρίτο μου δείγμα, είμαι ακόμα στο πρώτο και μόλις μου τελειώσουν θα πάρω το full size σίγουρα! κοστίζει $20
Αυτό ήταν το τσαντάκι Δεκεμβρίου, μου άρεσε πάρα πολύ και δεν περιείχε ούτε κρέμα χεριών ούτε λαδί μολύβι/σκιά ματιών (κακιούλα) :)
Φιλιά πολλά σε όλους και όλες και καλές γιορτές!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου