Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

July GlowBox!

Γεια σας και πάλι!
Ήρθε και το GlowBox!!!
Ήξερα στο περίπου τι να περιμένω μιας και είχα δει 1-2 κουτιά από κοπέλες που το παρέλαβαν χθες, όμως τελικά το δικό μου ήταν λίγο διαφορετικό.
Σε γενικές γραμμές είμαι αρκετά ικανοποιημένη, μόνο 2 μικρά παράπονα έχω, 1 το Tiare Tahiti shampoo είχε χυθεί το μισό μέσα στο κουτί και 2 το πακετάκι της Fresh Line με τα 5 μιας χρήσεως δείγματα! Τα φακελάκια αυτά είναι κόκκινο πανί για εμένα, όπως θα έχετε καταλάβει ως τώρα, δεν θέλω ούτε να τα βλέπω!
Τέλος πάντων, πάμε να σας δείξω τι περιείχε το κουτί μου!
Θα αρχίσω από τα αγαπημένα,

1)Κρέμα χεριών AHAVA 40ml, φανταστική, πολύ ενυδατική και μυρίζει κάτι ανάμεσα σε Beautiful της Estee Lauder και το Poison του Dior, δεν μπορώ να σταματήσω να μυρίζω τα χέρια μου!

2)BIODERMA Sensibio H2O 100ml, ήμουν στο τσακ να το αγοράσω μιας και όπου κοιτάξω διαβάζω γι'αυτό το μαγικό νεράκι! Η δε φανατικότερη οπαδός του, είναι η Elena's finds που το αγοράζει με το γαλόνι! Μόλις το δοκιμάσω θα σας πω!

3)Tiare Tahiti shampoo 30ml, όμως το δικό μου χύθηκε μέσα στο κουτί και μου έμεινε το μισό που με το ζόρι θα μου φτάσει για 2 χέρια λούσιμο, μυρίζει γαρδένιες! Θεϊκό άρωμα!!!

4)Erre Due βερνίκι νυχιών, τι να πω, αγαπώ το χρώμα!!! Έτσι μου έρχεται να ξεβάψω τα φρεσκοβαμμένα νύχια μου και να δοκιμάσω αυτό το λαχταριστό ροδακινί χρώμα!!!

5)Nivea Hawaiian Flower shower gel 50ml, την ποιότητα Nivea την γνωρίζουμε όλοι, το συγκεκριμένο shower gel μυρίζει φρεσκάδα και καλοκαίρι! Αν δεν είχα 150 μπουκάλια shower gels θα πήγαινα αύριο να το αγοράσω, αλλά θα κάνω υπομονή γιατί ο πατέρας μου σήμερα με απείλησε ότι θα πάει όλα τα πράγματα μου στο γκαράζ lol

6)Nivea Stress Protect roll on deodorant 25ml, ότι πρέπει για το τσαντάκι των διακοπών, με ευχάριστη μυρωδιά μπορώ να πω!

7)Fresh Line Hera πακετάκι με 5 διαφορετικά μιας χρήσεως δείγματα περιποίησης προσώπου! Δεν ενθουσιάστηκα, σχεδόν με θυμώνουν αυτά τα μεγέθη, θα το προσπεράσω!

Και τέλος ένα μικρο bonus πάλι της Nivea, είναι conditioner σώματος το οποίο χρησιμοποιείς μετά το shower gel και ξεπλένεσαι, very interesting
Αυτά τα καλά! Είμαι πολύ χαρούμενη και αν δεν είχαμε αυτά τα 2 μικρά προβλήματα που προανέφερα όλα θα ήταν τέλεια!!! Δεν πειράζει, next time!
Φιλιά πολλά!!!

9 σχόλια:

  1. χαχχαχα Καλά... μόλις δοκιμάσεις το Bioderma θα καταλάβεις γιατί στοκάρω!!! Xmm τα φακελάκια και εμένα θα με χαλούσαν...και υπάρχει σε shampoo το Monoi!!! Πήρα και τα 3 λαδάκια αλλά δεν τα έχω παραλάβει ακόμα...αυτό που είχε μέσα το glowbox μυρίζει θεϊκά!!! Περιμένω review για το λατρεμένο...άντε να δω αν θα με δικαιολογίσεις...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πως το ήθελα αυτό το λαδάκι!!! με βλέπω να το αγοράζω για να μου φύγει ο καημός! Θα δοκιμάσω το λατρεμένο αύριο και θα σου πω!!! Φιλάκια πολλά! Τα λαδάκια από που τα αγόρασες?

      Διαγραφή
  2. Καλά, τί να πω??? Έχω μείνει άφωνη! Περιμένω πως και πως να έρθει και το δικό μου!!!! Θέλω να πιστεύω πως θα έρθει αύριο!!! Όλα τέλεια τα δικά σου!!!! Να τα χαρείς!!! Και να μας κάνεις post με το συγκεκριμένο βερνίκι νυχιών να δούμε το χρώμα!!! Θυμίζει απο essie το tart deco???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι!!! σχεδόν ολόιδιο με το tart deco, είναι τέλειο, αύριο θα ανεβάσω φωτογραφία. Περιμένω να δω και το δικό σου κουτί!

      Διαγραφή
    2. krima pou den mou esteilan k mena auto to verniki nuxiwn.

      Διαγραφή
    3. Εμένα μ'αρεσε πολύ το χρώμα που είχες στο cherrybox το ζήλεψα, εγώ είχα λαχανι

      Διαγραφή
  3. Aυτό το μήνα δεν το πρόλαβα και γενικά απο ότι βλέπω ήταν αρκετά καλό! Πάντως σε κάποιες κοπέλες δεν είχε καθόλου δείγματα απο Fresh Line και είχε -αν δεν κάνω λάθος- σαμπουάν σε κανονικό μέγεθος κιόλας! Να τα χαρείς όλα και θέλω πολύ να δω review για το Bioderma το οποίο σκέφτομαι πολύ να πάρω τον τελευταίο καιρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς το παρόν απ'οτι είδα είμαι η μόνη που παρέλαβε φακελάκια, ήταν μια μικρή απογοήτευση! Όμως όλα τα άλλα προϊόντα είναι τόσο καλά, που δεν στεναχωρηθηκα πάρα πολύ, όσον αφορά το Bioderma σήμερα αύριο θα το είχα παραγγείλει, χαίρομαι πάρα πολύ που μου ήρθε!

      Διαγραφή