Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Dr. Hauschka Review

Γεια σας!!!
Πριν μερικούς μήνες, σε μια επίσκεψη στο αγαπημένο φαρμακείο της γειτονιάς μου, ανακάλυψα την εταιρία φυτικών καλλυντικών Dr. Hauschka, μετά από  πληροφορίες που μου έδωσε η φαρμακοποιός μου σχεδόν για όλα τα προϊόντα τους, αποφάσισα να αγοράσω κάποια από αυτά. Θα ξεκινήσω με αυτά που μου άρεσαν πάρα πολύ και θα τελειώσω με αυτά που δεν ήταν για εμένα.

Πήρα λοιπόν το NEEM HAIR LOTION
(περιγραφή Τονωτική λοσιόν μαλλιών. Ιδανική για όλους τους τύπους μαλλιών και ειδικά για τριχωτά της κεφαλής που παρουσιάζουν κνησμό και υπερευαισθησία. Ενδυναμώνει τις λεπτές τρίχες και μαλακώνει τα τραχιά μαλλιά. Περιέχει εκχυλίσματα από φύλλα neem, τσουκνίδα, σημύδα και κολλιτσίδα (λάπαθο) που αναζωογονούν τα μαλλιά, προλαμβάνουν την τριχόπτωση και την δημιουργία της πιτυρίδας, εξισορροπούν την λιπαρότητα και την ξηρότητα και ενδυναμώνουν μαλλιά και τριχωτό της κεφαλής).
Την λοσιόν την αγόρασα μετά από μια τραυματική εμπειρία στο κομμωτήριο οπού είχα αλλεργική αντίδραση στην βαφή μαλλιών που χρησιμοποίησε η κομμώτρια μου και έπαθα εγκαύματα. Η λοσιόν βοήθησε να καταπραϋνθεί και να ανακουφιστεί το τσουρουφλισμένο κεφάλι μου και σταδιακά να επανέλθει το δέρμα μου στην normal κατάσταση του. Στην απελπισία μου πάνω  δεν πρόσεξα αν όντως ενδυναμώνει τα μαλλιά, μου έφτανε η ανακούφιση που μου πρόσφερε! Πολύ καλό προϊόν και για όσους υποφέρουν από ξηροδερμία η κνησμό είναι τέλειο!








Το δεύτερο προϊόν είναι το FACIAL TONER το οποίο είναι καταπληκτικό!!!
(περιγραφή:  Τονωτική λοσιόν Δημιουργεί την ιδανική βάση για την εφαρμογή της ενυδατικής κρέμας. Ιδανικό για το φρεσκάρισμα του μακιγιάζ καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Περιέχει αμαμηλίς και kidney vetch που αναζωογονούν το θαμπό και ξηρό δέρμα).
Είναι τρομερά ενυδατικό, δροσίζει το δέρμα και έχει ευχάριστο άρωμα βοτάνων, δεν εφαρμόζεται με βαμβάκι απλά το ψεκάζουμε στο πρόσωπο και κάνουμε ελαφρά ταμποναριστά χτυπηματάκια με τα δάχτυλα. Η φαρμακοποιός μου συνέστησε το βράδυ να χρησιμοποιώ μόνο αυτό, χωρίς ενυδατική και όντως ήταν πολύ σωστή συμβουλή γιατί ενυδάτωνε αρκετά το δέρμα μου και δεν το φόρτωνε,  με αποτέλεσμα να ξυπνάω με καθαρό, χωρίς κοκκινίλες και πρηξίματα πρόσωπο. Είναι τέλεια ειδικά για το καλοκαίρι!



Το τρίτο προϊόν (που έχει τον ατελείωτο !!) είναι το Normalising Day Oil.
Παρόλο που είναι λάδι, είναι για μικτά-λιπαρά δέρματα, μειώνει την παραγωγή σμήγματος, συσφίγγει τους πόρους και κάνει το δέρμα ελαστικό και χωρίς ερεθισμούς. Απορροφάται τέλεια από μόνο του η εάν εφαρμοστεί αμέσως μετά την λοσιόν ενώ είναι ακόμα λίγο νωπή στο δέρμα, μπορούμε ακόμα να την αναμείξουμε με την ενυδατική μας αν δεν έχουμε χρόνο να περιμένουμε να απορροφηθεί το κάθε layer. Όταν χρησιμοποιώ αυτό το λάδι όλοι με ρωτούν τι έχω βάλει στο πρόσωπο και λάμπει, το μόνο αρνητικό είναι στην συσκευασία του, δεν ξέρω αν έτυχε το δικό μου μπουκάλι να έχει ελάττωμα η αν είναι όλα έτσι, πάντως όταν πατάω την αντλία βγαίνει και λίγο προϊόν από την βάση της και έτσι πρέπει πάντα να το έχω μέσα σε ναύλον σακουλάκι για να μην τα κάνω όλα χάλια. Κατά τ'αλλα , είναι εξαιρετικό προϊόν, το αγαπώ!





 Επόμενο προϊόν είναι η ROSE DAY CREAM light.
(Περιγραφή: Η κρέμα αυτή ενυδατώνει σε βάθος το δέρμα και το προστατεύει από τους εξωτερικούς παράγοντες καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και το καταπραΰνει από ερεθισμούς. Η φόρμουλα της περιέχει ροδόνερο, αιθέριο έλαια τριαντάφυλλου, κερί τριαντάφυλλου και εκχυλίσματα από πέταλα τριαντάφυλλου).
H κρέμα αυτή δυστυχώς δεν ήταν κατάλληλη για τον τύπο δέρματος μου, ήταν αρκετά λιπαρή και το δέρμα μου δεν την απορροφούσε εύκολα, είναι ότι πρέπει για κανονικά-ξηρά δέρματα, όχι όμως για το μεικτό-λιπαρό δικό μου.
Επίσης το άρωμα από βότανα και τριαντάφυλλο ήταν αρκετά έντονο!
                                                   

Προτελευταίο προϊόν είναι η SOOTHING MASK 
ΠεριγραφήΜετά από μια κουραστική μέρα και απαιτητική εβδομάδα το ευαίσθητο δέρμα χρειάζεται εντατική περιποίηση για να επανέλθει στους φυσικούς του ρυθμούς. Η νέα μάσκα του Dr. Hauschka Soothing Mask, ενδυναμώνει τα ευαίσθητα δέρματα με τάση για φλεγμονές, κοκκινίλες και άλλους ερεθισμούς, ενώ παράλληλα τα ενυδατώνει και τα καταπραΰνει.

Η μάσκα αυτή είναι πάρα πολύ καλή, ειδικά τις ημέρες που νιώθουμε το δέρμα μας αφυδατωμένο και κουρασμένο, η φαρμακοποιός μου είπε ότι μπορώ ακόμα και να κοιμηθώ με την μάσκα αυτή και απλά να πλύνω το πρόσωπο μου το πρωί! Το έκανα αρκετές φορές και πάντα είχα ελαστικό και ενυδατωμένο δέρμα το πρωί. Καλή μάσκα, όμως έχω χρησιμοποιησει και καλύτερη!


Και τέλος... ένα προϊόν που δεν μπόρεσα να χρησιμοποιησω δεύτερη φορά, δυστυχώς! Ονομάζεται

CLEANSING CREAM (Περιγραφή: Ήπιο καθαριστικό προϊόν με θεραπευτικές ιδιότητες που διαρκούν. Διατηρεί την ισορροπία του υδρο-λιμπιντικού μανδύα. Ενεργοποιεί τις καθαριστικές λειτουργίες της επιδερμίδας, απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα, συσφίγγει τους διασταλμένους πόρους, δίνει λάμψη στην επιδερμίδα, μειώνει τη δημιουργία μαύρων στιγμάτων. Περιέχει εξαιρετικά συστατικά που είναι οργανικά καλλιεργημένα όπως αμύγδαλο, αιθέρια έλαια που μειώνουν τις ατέλειες του δέρματος όπως ουλές από ακμή και δυσχρωμίες του δέρματος . Κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος ακόμα και για δέρματα ευαίσθητα με έκζεμα, για άντρες, γυναίκες και έφηβους. Παρ’ όλο που έχει την σύσταση ενός peeling μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από δέρματα με ακμή. Αφήνει το δέρμα απαλό, καθαρό, αναζωογονημένο και υγιές. Ιδανικό και τους για τους άντρες πριν το ξύρισμα.

Αυτό το προϊόν με το που το άπλωσα στο πρόσωπο μου, το άρωμα του μου έφερε τέτοια ανακατωσούρα στο στομάχι, που το θυμάμαι ακόμα και αρρωσταίνω, δεν μπορώ να σας πω εάν και πόσο καλό είναι, δεν άντεξα ούτε  λεπτό την μυρωδιά του! Να ήταν ληγμένο? Να είχε γίνει κάποιο λάθος από την εταιρία? Δεν ξέρω, παντός είναι κάτι που δεν είχα πάθει ποτέ πριν, με κανένα άλλο προϊόν!
Εαν το έχει δοκιμάσει κάποια από εσάς πείτε μου τις δικές σας εντυπώσεις!
*ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΑ ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΤΟ POST ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ


       ΧΟΧΟ

                                                                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου