Παρασκευή 15 Αυγούστου 2014

Urban Decay NAKED palette!

We've brought home our precious!!! It is ours!
Την ήθελα κολασμένα αυτή την παλέτα, το έχω αναφέρει αρκετές φορές
και επιτέλους την κρατάω στα χέρια μου!
Δεν με ενδιαφέρει ούτε η 2 (ok λίγο) ούτε η 3, εγώ την original ήθελα πολύ και την πήρα!
Δεν υπάρχει ούτε ένα χρώμα που να μην μ'αρέσει ή που δεν θα χρησιμοποιήσω,
έχω βέβαια αγαπήσει ιδιαίτερα το smog και ευτυχώς υπάρχει και σε μονή σκιά γιατί σίγουρα θα είναι ένα από τα πρώτα χρώματα που θα τελειώσουν!
Μέσα στην συσκευασία είχε και δείγματα από τα τέσσερα διαφορετικά primers,
σε αρκετά καλό μέγεθος.
Το Sin που είναι shimmery , το Anti-Aging το οποίο έχω σε κανονικό μέγεθος (thank you cousin) και είναι τέλειο, μοιάζει με το painterly της MAC μόνο που είναι πιο ενυδατικό,
το Original που είναι διάφανο και τέλος το Eden που είναι ένα nude matte χρώμα
Αυτή την φορά πήγα σε ένα τεράστιο κατάστημα περίπου σαράντα λεπτά μακρυά και είχαν το μηχάνημα που σε κάνει color match για όλα τα foundations του καταστήματος,
δεν ξέρω αν το έχουμε στην Ελλάδα.
Η κοπέλα μου αφαίρεσε όλο το makeup και με μια συσκευή σαν κινητο τηλέφωνο πήρε φωτογραφίες από 3 διαφορετικά σημεία του προσώπου και του λαιμού μου, 
σε ένα computer με έβαλε να διαλέξω τι κάλυψη θέλω και τι τύπο δέρματος έχω.
Με το πάτημα ενός κουμπιού εμφανίστηκε μια λίστα με foundations κατάλληλα για εμένα και είχα την δυνατότητά αν ήθελα να πατήσω ένα άλλο κουμπάκι και να μου δείξει τις λίγο πιο κίτρινες αποχρώσεις, ή τις πιο ροζ.
Το foundation που βγήκε ιδανικό για μένα είναι το Tarte Amazonian Clay σε light-medium και μάλλον θα πάω πίσω το Kat Von D και θα πάρω αυτό, είναι τέλειο! 
Στο τέλος η κοπελιά εστειλε στο email μου τα αποτελέσματα μου για να τα εχω και με έβαψε από την αρχή! επιτέλους δοκίμασα την hourglass πούδρα που θα είναι η επόμενη αγορά μου (κακούργα Elena), το Laguna bronzer, το Orgasm blush και το Orgasm lipgloss από NARS, φανταστικά.
 
Φυσικά SEPHORA χωρίς δείγματα δεν γίνεται!
Αρκεί να δείξεις ενδιαφέρον για κάποιο προϊόν και σε δευτερόλεπτα έχεις ότι πληροφορία θέλεις και δείγμα στα χέρια σου!
Οπότε μου έδωσαν από Marc Jacobs το Dot, το Honey και το Daisy, από Chloe, το Roses by Chloe, το Hourglass veil primer, 3 ακόμα δόσεις από Boscia black mask, Laura Mercier oil free primer,
το foundation που μου ταίριαξε Tarte Amazonian Clay, μια μάσκα καθαρισμού Sephora και τέλος ένα ακομα UD travel size primer για τα μάτια
Αυτά!!! Αγαπώ τα Sephora, είναι όλες οι κοπέλες υπεροχές, άνετες, ακομπλεξάριστες,
πολύ καλη εμπειρία για ακόμα μια φορά! 
Φιλιά πολλά και θα τα πούμε αύριο με IPSY bag Αυγούστου!!!

 

9 σχόλια:

  1. WOW!!!!!!!!!
    Καταρχάς να πω μεγειά για την παλέτα!!Κι εγώ την πρώτη θέλω να αγοράσω!!!!
    Τι τέλεια υπηρεσία και τι φανταστικά και πολλά δείγματα!εδώ με το τσιγκέλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα Βίκη μου!!! Αν είναι να διαλέξεις μια από τις 3 έ τότε σίγουρα την πρώτη! Ίσως, λεω ίσως κάποια στιγμη στο μακρινο μέλλον. να παρω και την 2 αλλά την 3 δεν την θελω, προτιμώ την Lorac unzipped! Οσο για τα δείγματα χαμός, δεν ζητάω καν, αν ζητήσω γίνεται χωρις δευτερη κουβέντα! κάθε φορα που παω γυρνάω σπιτι με ένα σωρό πραγματάκια!

      Διαγραφή
  2. Αχχ κι εγώ θέλω την lorac..την pro όμως!!!!!!!
    Πφφ...πολυ εκνευριστικο να ξέρεις τι γίνεται σε άλλες χώρες με τα δείγματα!
    Εδώ ντρεπόμαστε να ζητήσουμε..μας κοιτάνε λες και θα το πάρουμε από αυτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν λίγες μερες ένα κανάλι τηλεπωλήσεων εδώ στην Αμερική το QVC είχε την lorac pro 20.00 δολάρια και δωρεάν μεταφορικά και δεν την πρόλαβα!!! μπηκα, ειχε 6 in stock μεχρι να την βαλω στο καλαθι να κοιτάξω λιγο ειχε γινει sold out

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Γράψε λάθος, το HSN ήταν και την είχε 22

      Διαγραφή
  3. Πολυ ωραιες παλετες και πολλα δειγματακια που εδω δεν γινεται να σου δωσουν!!
    http://cremebeaute.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. xaxxaxa αναλαμβάνω τις ευθύνες μου!!! Με γειες να την χαρείς! Αυτή ειναι και εμένα η πρώτη και παντοτινή μου αγάπη από UD αν και έχω και τις 3....Ο καλός επαγγελματίας αυτή την πολιτική πρέπει να έχει με τα δείγματα. Εδώ ρωτάς αν υπάρχει δυνατότητα να σου δώσουν ένα δείγμα και σε αντιμετωπίζουν σαν φτωχό συγγενή! Ακόμα χειρότερα ψωνίζεις 100€+ και δεν σου δίνουν τίποτα απολύτως! Και ας μην συζητήσουμε για το δικαίωμα επιστροφής προϊόντος...ακόμα και ελαττωματικό να είναι κάποιο σε αντιμετωπίζουν λες και κάνουν χάρη αντι να ζητήσουν 1000 συγνώμη... Αν ήξεραν πόσα χάνουν με αυτές τις συμπεριφορές!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή