Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Bye Bye Winter!!!

Τον άλλο μήνα μπαίνει η άνοιξη, και θα αρχίσουμε να  ξεφορτωνόμαστε  τα χοντρά παλτά και πουλόβερ!
Θα είναι επίσης καιρός να φροντίσουμε και το δέρμα μας που έχει τραβήξει τα πάνδεινα από το κρύο!  Δεν ξέρω για εσάς αλλά η δική μου επιδερμίδα κάθε χειμώνα γίνεται πιο ξηρή  πιο τραχεία, κυρίως γύρω από την μύτη και το στόμα και κατά καιρούς ξεφλουδίζει.
My skin care routine για επανόρθωση και επαναφορά της καλής υγείας της επιδερμίδας μου αρχίζει με έναν καλό καθαρισμό, κατά προτίμηση από μια καλή αισθητικό, για τον καθημερινό καθαρισμό του προσώπου μου χρησιμοποιούσα την μπάρα σαπούνι της Clinique αλλά πριν 1 μήνα είχα πάει σε ένα φαρμακείο και είδα τα σαπούνια KORRES και είπα να τα δοκιμάσω μιας και τελείωνε το δικό μου, επέλεξα λοιπόν αυτό με το σιτάρι και το λάτρεψα!!! Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα και νιώθεις το πρόσωπο τόσο καθαρό! Και η τιμή.... τέλεια!!! περίπου 3.50 ευρώ.

Την τονωτική λοσιόν την αποφεύγω μέχρι να έρθει το καλοκαίρι, αλλά η αγαπημένη μου είναι  της Clinique (από το 3 step) για κανονικά δέρματα.

Τώρα από ενυδατικές οι καλύτερες κατά την δική μου άποψη  που έχω δοκιμάσει και έχω δει πραγματικά αποτελέσματα είναι η Queen Bee της Apivita (μόνο όμως κατά την διάρκεια του χειμώνα και της άνοιξης, τις πολύ ζεστές ημέρες του καλοκαιριού είναι λίγο too much)
Η υπέροχα δροσερή Dramatically Different Moisturizing Lotion της Clinique που χρησιμοποιείται χειμώνα καλοκαίρι.
Και τέλος μια κρέμα που ανακάλυψα σε φαρμακείο τής Αθήνας από την εταιρία Fyto+ με μελισσοκέρι, είναι από αυτές τις κρέμες που πας για ύπνο και ξυπνάς με άλλο δέρμα, πιο λείο, πιο απαλό! Την έχω βρει και on-line εδώ http://www.zachospharmacy.gr/1577--.html

Τώρα για βράδυ συνιστώ να χρησιμοποιούμε ένα serum μετά τον καθαρισμό και πριν την κρέμα νυκτός.
Τα 2 top  για μένα είναι 1. της Estee Lauder Advanced Night Repair, είναι πολύ απλά "miracle in a bottle" ότι θέμα έχετε με την επιδερμίδα σας, πολύ απλά θα το φτιάξει, δεν υπερβάλλω!!! 
Περιέχει υαλουρονικό οξύ που βοηθάει στο να μένει το δέρμα πάντα ενυδατωμένο, εξαλείφει καφέ κηλίδες, κάνει το πρόσωπο να λάμπει από υγεία από την πρώτη κιόλας εφαρμογή και όλα αυτά, με μόλις 3-4 σταγόνες, όχι παραπάνω!!!

Ο δεύτερος αγαπημένος ορός δεν υπάρχει στην Ελλάδα όμως μπορείτε να τον βρείτε στο ebay, amazon κλπ.
Είναι από την εταιρία University Medical και ονομάζεται 24 Hour Face Lift, αυτός ο ορός έχει άμεσα αποτελέσματα, γεμίζει τις λεπτές ρυτίδες αμέσως και απαλύνει τις βαθιές με καθημερινή χρήση.
Περιέχει και αυτός υαλουρονικό οξύ σε αρκετά μεγάλη ποσότητα, εξαφανίζει κηλίδες, δυσχρωμίες, απαλύνει σημάδια από ακμή και χαρίζει λαμπερό δέρμα! 



Για κρέμα νυκτός, αν η ενυδατική που χρησιμοποιείτε την ημέρα δεν περιέχει SPF (Δείκτη προστασίας από τον ήλιο) μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε και το βράδυ  η μόνη διαφορά ανάμεσα στις κρέμες ημέρας και νύχτας είναι ότι οι δεύτερες είναι πιο πλούσιες και συνήθως πιο λιπαρές.
Αγαπημένη κρέμα νυκτός δεν έχω,  τώρα χρησιμοποιώ της Clarins, Gentle Night Cream για ευαίσθητα δέρματα, αλλά συνήθως έχω 1 κρέμα που χρησιμοποιώ νύχτα και ημέρα!
Κρέμα ματιών, αν είστε πάνω από 30 (εγώ είμαι 34) πρέπει να χρησιμοποιείτε αν όχι πρωί βράδυ, τουλάχιστον βράδυ ( εδώ ισχύει το "προσέχουμε για να έχουμε"). Αll time favourite κρέμα ματιών πάλι με θεαματικά αποτελέσματα κατά των ρυτίδων είναι η Αdvanced Νight Ρepair Εye της Estee Lauder

Και αν έχετε να καταπολεμήσετε μαύρους κύκλους όπως εγώ κατά καιρούς, δεν υπάρχει καλύτερη από την CAUDALIE Περιέχει Τετραπεπτίδια, Γλυκόριζα & Πολυφαινόλες από σταφύλι 
και ενδείκνυται ακόμα και για τα πιο ευαίσθητα μάτια! Θα την βρείτε στα φαρμακεία και σ'αυτό το link: Pharmeden.gr
Τέλος, θα ήθελα να σας πω να μην ξεχνάτε να κάνετε μάσκα προσώπου 1-2 φορές την εβδομάδα  καλό είναι να κάνετε εναλλάξ την μια φορά καθαρισμού την άλλη ενυδάτωσης. 
Μ'αρέσει πολύ αυτή του Dr. Hauschka για ενυδάτωση (στα φαρμακεία)

και για καθαρισμό της Queen Helen, mint julep που καθαρίζει σε βάθος και αφήνει το πρόσωπο φρέσκο και δροσερό κοστίζει 3 κάτι ευρώ (ναι καλά διαβάσατε) και περιέχει τριπλάσια ακόμα και τετραπλάσια ποσότητα από τις υπόλοιπες μάσκες! Θα την βρείτε εδώ, με ελάχιστο κόστος αποστολής




Aυταααα! Ελπίζω να μην σας κούρασα και αν έχετε δοκιμάσει η σκοπεύετε να δοκιμάσετε κάποιο από αυτά τα προϊόντα  θα ήθελα να ακούσω και την δική σας γνώμη.
Ευχαριστώ πολύ!!!
                                                                   

2 σχόλια: